لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
این یک مصاف تازه است و ما تلاش می کنیم یوونتوس بودن خود را ثابت کنیم

این یک مصاف تازه است و ما تلاش می کنیم یوونتوس بودن خود را ثابت کنیم

قرعه کشی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان برگزار شده و یووه حریف بعدی خود را در این مرحله حساس شناخت. دیدار یوونتوس و رئال مادرید که مطمئنا مصافی سخت، نفس گیری اما جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یووه در اظهار نظری در این باره گفت:

 

مطمئنا دو بازی بسیار زیبا و هیجان انگیزی خواهند بود، می دانیم برابر رئالی به میدان خواهیم رفت که در حال حاضر از شرایط و امادگی بسیار خوبی برخوردار است. و به دنبال رسیدن به فینال و قهرمانی دیگری ست. اما ما تلاش می کنیم که همانند همیشه یوونتوس بودن خود را نشان دهیم. در کاردیف تقریبا شاهد یک بازی بسته و بی روح از یووه بودیم، شرایط ما به ویژه در نیمه نخست ان بازی به بعد تغییر کرد، به هر حال ان دیدار به پایان رسیده و ما به کاردیف و انچه که در ان دیدار روی داد فکر نمی کنیم. این یک مصاف جدید است. در بازی رفت بن عطیه و پیانیچ را در اختیار نخواهیم داشت و مطمئنا اسان نخواهد بود. بازی رفت و برگشت است، ما به این عقیده داریم که همه بازی ها صفر به صفر شروع می شود، پس شرایط یکسان است، اگر یک بازی بود باید شانس رئال را بیشتر می دانستیم اما اینجا دو مصاف مهم خواهد بود که یقینا نشان می دهد شانس هر دو یکسان است و ما از شانس خوبی برخورداریم. می خواهیم که یوونتوس باشیم.

 

از وی در خصوص دیبالا نیز سوال می کنند.

 

نوبت اوست که تاریخ یووه را رقم زند، به نظر من توان و قدرت تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را در تاریخ یووه دارد و می تواند یک بازیکن مهم و تاثیرگذار در جهان فوتبال شود. در حقیقت او را در ماه های اخیر بسیار حرفه ای دیدم و این باعث امیدواری من است، اما باید همچنان به پیشرفت اش ادامه دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: